شناسهٔ خبر: 183957 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رئیس‌جمهور در سازمان ملل اقدامات ضدحقوق بشر آمریکایی‌ها را افشا کرد

سلیمی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل دارای نقاط برجسته و قابل توجهی بود که مهمترین آنها محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی‌ها بود.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنرانی آقای پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل دارای نقاط برجسته و قابل توجهی بود.

وی افزود: یکی از نقاط برجسته سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در ارتباط با موضوع غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین بود.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنرانی خود به تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه ملت ایران توسط آمریکا اشاره کرد و با افشای رفتارهای غیرانسانی هیأت حاکمه آمریکا علیه ملت ایران اقدامات ضد حقوق بشر آنها در این بخش را افشا کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان خطاب به ملت آمریکا گفت که ما نه شما را تحریم کرده‌ایم و نه پشت مرزهای شما پایگاه نظامی زده‌ایم، اما دولت مردان شما هم بیماران ما را تحریم دارویی کرده‌اند و هم با ایجاد پایگاه نظامی در مرزهای کشور ما امنیت مردم ما را تهدید کرده‌اند.

وی گفت: آقای رئیس‌جمهور در این سخنرانی، رفتارهای غیرانسانی و ضد حقوق بشری آمریکا و متحدانش که با فضاسازی رسانه‌ای پنهان شده و وارونه جلوه داده می‌شود و با فضاسازی سعی دارند اینگونه رفتارهایشان را قانونی و در چهارچوب حقوق بشر تعریف کنند افشا کرد.

نظر شما